Mariusz - 2011-06-29 21:07:45

Ziemia zamieszkana jest przez 8 ras które posiadają inteligencje na co najmniej ludzkim poziomie. (PW to [(Siła+ Wytrzymałość)\2] *10 a SW to [(Inteligencja + Charyzma)\2]* 10, energia to (SW\2) *10)
Oto one:
Ludzie.
Najstarsza z Ras. przed upadkiem nie potrafili korzystać z energii. Aktualnie dzielą się na Starych, czyli ludzi nie potrafiących korzystać z energii i Nowych czyli tych co posiedli tą umiejętność. Jednak nie mogą korzystać z magii w ścisłym tego słowa zrozumieniu, bliżej im do Ninja z Naruto.
Siła: 5
Szybkość: 5
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 5
Charyzma: 5
PW: 50
SW: 50
Energia: 250
Eldarzy
pojawili się 2 miesiące po upadku. Wyglądają jak elfy z Fantazy. Uzdolnieni łucznicy i magowie. Jest to jedna z niewielu ras które mogą zostać pełnoprawnymi magami.
Siła: 4
Szybkość: 5
Zręczność: 6
Wytrzymałość: 4
Inteligencja: 6
Charyzma: 5
PW: 40
SW: 55
Energia: 275
Krety
Pojawili się po trzech miesiącach.Czyli krasnoludy. silni i wytrzymali wojownicy oraz zręczni rzemieślnicy. Nie mogą się posługiwać ani magią, jedynie energią jak ludzie.
Siła: 6
Szybkość: 4
Zręczność: 6
Wytrzymałość: 6
Inteligencja: 5
Charyzma: 4
PW: 60
SW: 45
Energia: 225
Trole
Pojawili się po 5 miesiącach. Urodzeni wojownicy.
Siła: 6
Szybkość: 5
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 6
Inteligencja: 4
Charyzma: 4
PW: 60
SW: 40
Energia: 200
Zieloni
Pojawili się dzień po Trolach. Są to po prostu orkowie. nie są tak zręczni jak ludzie i nie tak charyzmatyczni ale to dobrzy żołnierze.
Siła: 6
Szybkość: 5
Zręczność: 4
Wytrzymałość: 6
Inteligencja: 5
Charyzma: 4
PW: 60
SW: 45
Energia: 225
Gnomy
Po sześciu miesiącach do tej rodzinki dołączyli niscy inteligentni i zręczni magowie i rzemieślnicy.
Siła: 4
Szybkość: 4
Zręczność: 6
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 6
Charyzma: 5
PW: 45
SW: 55
Energia: 275
Zmienni
Po 8 miesiącach dołączyły do nas wilkołaki. Choć... nie do końca, zamieniają się w różne zwierzęta (każdy w jedno) i maj 5 przemian są to: człowiek, obrzydliwy człowiek, hybryda, olbrzymie zwierze i zwierzę.
Siła: 5
Szybkość: 5
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 5
Charyzma: 5
PW: 50
SW: 50
Energia: 250
Wampiry
Zagorzali wrogowie wilkołaków, ich jedynym pożywieniem jest krew innych istot. wyróżniają się bladą skórą i wystającymi kłami. Stażeją się 5 razy wolniej. Mogą zamieniać się w nietoperze.
Siła: 4
Szybkość: 6
Zręczność: 6
Wytrzymałość: 4
Inteligencja: 5
Charyzma: 6
PW: 40
SW: 55
Energia: 275

www.minecraftworld.pun.pl www.polaczki.pun.pl www.amoursucre.pun.pl www.gimnazjumczudec.pun.pl www.c-o-d.pun.pl