Ziemia zamieszkana jest przez 8 ras które posiadają inteligencje na co najmniej ludzkim poziomie. (PW to [(Siła+ Wytrzymałość)\2] *10 a SW to [(Inteligencja + Charyzma)\2]* 10, energia to (SW\2) *10) Oto one: Ludzie. Najstarsza z Ras. przed upadkiem nie potrafili korzystać z energii. Aktualnie dzielą się na Starych, czyli ludzi nie potrafiących korzystać z energii i Nowych czyli tych co posiedli tą umiejętność. Jednak nie mogą korzystać z magii w ścisłym tego słowa zrozumieniu, bliżej im do Ninja z Naruto. Siła: 5 Szybkość: 5 Zręczność: 5 Wytrzymałość: 5 Inteligencja: 5 Charyzma: 5 PW: 50 SW: 50 Energia: 250 Eldarzy pojawili się 2 miesiące po upadku. Wyglądają jak elfy z Fantazy. Uzdolnieni łucznicy i magowie. Jest to jedna z niewielu ras które mogą zostać pełnoprawnymi magami. Siła: 4 Szybkość: 5 Zręczność: 6 Wytrzymałość: 4 Inteligencja: 6 Charyzma: 5 PW: 40 SW: 55 Energia: 275 Krety Pojawili się po trzech miesiącach.Czyli krasnoludy. silni i wytrzymali wojownicy oraz zręczni rzemieślnicy. Nie mogą się posługiwać ani magią, jedynie energią jak ludzie. Siła: 6 Szybkość: 4 Zręczność: 6 Wytrzymałość: 6 Inteligencja: 5 Charyzma: 4 PW: 60 SW: 45 Energia: 225 Trole Pojawili się po 5 miesiącach. Urodzeni wojownicy. Siła: 6 Szybkość: 5 Zręczność: 5 Wytrzymałość: 6 Inteligencja: 4 Charyzma: 4 PW: 60 SW: 40 Energia: 200 Zieloni Pojawili się dzień po Trolach. Są to po prostu orkowie. nie są tak zręczni jak ludzie i nie tak charyzmatyczni ale to dobrzy żołnierze. Siła: 6 Szybkość: 5 Zręczność: 4 Wytrzymałość: 6 Inteligencja: 5 Charyzma: 4 PW: 60 SW: 45 Energia: 225 Gnomy Po sześciu miesiącach do tej rodzinki dołączyli niscy inteligentni i zręczni magowie i rzemieślnicy. Siła: 4 Szybkość: 4 Zręczność: 6 Wytrzymałość: 5 Inteligencja: 6 Charyzma: 5 PW: 45 SW: 55 Energia: 275 Zmienni Po 8 miesiącach dołączyły do nas wilkołaki. Choć... nie do końca, zamieniają się w różne zwierzęta (każdy w jedno) i maj 5 przemian są to: człowiek, obrzydliwy człowiek, hybryda, olbrzymie zwierze i zwierzę. Siła: 5 Szybkość: 5 Zręczność: 5 Wytrzymałość: 5 Inteligencja: 5 Charyzma: 5 PW: 50 SW: 50 Energia: 250 Wampiry Zagorzali wrogowie wilkołaków, ich jedynym pożywieniem jest krew innych istot. wyróżniają się bladą skórą i wystającymi kłami. Stażeją się 5 razy wolniej. Mogą zamieniać się w nietoperze. Siła: 4 Szybkość: 6 Zręczność: 6 Wytrzymałość: 4 Inteligencja: 5 Charyzma: 6 PW: 40 SW: 55 Energia: 275
|